Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20421
Назва: Монетизация социальных медиа
Автори: Сохацькая, Елена
Олексин, Тарас
Ключові слова: Монетизация
каналы монетизации
прибыль на инвестиции (return on investment, ROI)
социальные медиа
социальные сети
маркетинг социальных медиа
схема определения RO
модель монетизации
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЭУ
Бібліографічний опис: Сохацкая, Е. Монетизация социальных медиа [Текст] / Елена Сохацкая, Тарас Олексин // Журнал европейской экономики. – 2012. – Т. 11, № 1. – С. 107-117.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена проблема монетизации социальных медиа, приведена схема определения окупаемости и предложена общая модель для осуществления монетизации социальных медиа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20421
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№1) Березень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сохацкая Е..pdf419.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.