Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрупник, Зоряна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-06-06T09:51:27Z-
dc.date.available2017-06-06T09:51:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКрупник З.Концепція професійного методологування А. В. Фурмана та розвиток психологічного знання / Зоряна Крупник // Психологія і суспільство. - 2017. – №1. – С. 26-27uk_UA
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20459-
dc.description.abstractВагомим внеском у розвиток методологічних засад сучасної психологічної науки є ідея професійного методологування А. В. Фурмана, яка розпросторює евристичні погляди на організацію наддосконалої форми мислення у єдності з ефективною діяльністю дослідників в усіх сферах суспільного життя.uk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство. - 2017. – №1. – С. 26-27uk_UA
dc.titleКонцепція професійного методологування А. В. Фурмана та розвиток психологічного знанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zzzz.pdf69.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.