Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20459
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крупник, Зоряна Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-06T09:51:27Z | - |
dc.date.available | 2017-06-06T09:51:27Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Крупник З.Концепція професійного методологування А. В. Фурмана та розвиток психологічного знання / Зоряна Крупник // Психологія і суспільство. - 2017. – №1. – С. 26-27 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1810-2131 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20459 | - |
dc.description.abstract | Вагомим внеском у розвиток методологічних засад сучасної психологічної науки є ідея професійного методологування А. В. Фурмана, яка розпросторює евристичні погляди на організацію наддосконалої форми мислення у єдності з ефективною діяльністю дослідників в усіх сферах суспільного життя. | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство. - 2017. – №1. – С. 26-27 | uk_UA |
dc.title | Концепція професійного методологування А. В. Фурмана та розвиток психологічного знання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zzzz.pdf | 69.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.