Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлюмська-Данько, Ксенія-
dc.date.accessioned2017-06-08T10:55:20Z-
dc.date.available2017-06-08T10:55:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБлюмська-Данько, Ксенія. Проблема аналізу інноваційного маркетингу в підприємствах аграрної сфери [Текст] / Ксенія Блюмська-Данько // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна ідентичність та тенденції глобалізації : зб. тез доп. X Ювіл. Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчен. [м. Тернопіль, 21-23 лют. 2013 р.] / редкол. : Б. П. Адамик, Р. Ф. Бруханський, В. А. Валігура [та ін.] ; відп. за вип. Г. Л. Монастирський. - Тернопіль : ТНЕУ, 2013. - Ч. 1. - С. 146-147.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20594-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleПроблема аналізу інноваційного маркетингу в підприємствах аграрної сфериuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ: НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10-11.pdf506.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.