Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Віталій-
dc.date.accessioned2017-06-16T12:05:55Z-
dc.date.available2017-06-16T12:05:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКушнір, Віталій. Необхідність проведення маркетингової діяльності на підприємстві [Текст] / Віталій Кушнір // Міжнародний бізнес та замковий туризм в Україні : сучасний стан і перспективи розвитку : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль-Збараж, 28-29 квіт. 2017 р.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - С. 67-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20863-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleНеобхідність проведення маркетингової діяльності на підприємствіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС ТА ЗАМКОВИЙ ТУРИЗМ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67-68.pdf248.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.