Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22658
Назва: Нейромаркетинг як інструмент маркетингової політики компанії
Автори: Кутинська, Анна Володимирівна
Білецька, Ірина Мирославівна
Дата публікації: 2017
Видавництво: ІФННІМ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кутинська, Анна Володимирівна. Нейромаркетинг як інструмент маркетингової політики компанії [Текст] / Анна Володимирівна Кутинська, Ірина Мирославівна Білецька // Сучасні детермінанти економічного розвитку України та світу : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ, 22 трав. 2017 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, І. В. Пилипів, І. М. Білецька [та ін.] ; відп. за вип. Г. І. Ляхович. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2017. - С. 142-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22658
Розташовується у зібраннях:СУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ ТА СВІТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
142-144.pdf593.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.