Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22680
Назва: Партизанський маркетинг як ефективна система маркетингового впливу на споживача
Автори: Козин, Павло Володимирович
Козин, Лариса Володимирівна
Дата публікації: 2017
Видавництво: ІФННІМ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Козин, Павло Володимирович. Партизанський маркетинг як ефективна система маркетингового впливу на споживача [Текст] / Павло Володимирович Козин, Лариса Володимирівна Козин // Сучасні детермінанти економічного розвитку України та світу : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ, 22 трав. 2017 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, І. В. Пилипів, І. М. Білецька [та ін.] ; відп. за вип. Г. І. Ляхович. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2017. - С. 176-178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22680
Розташовується у зібраннях:СУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ ТА СВІТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176-178.pdf432.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.