Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУспенський, Володимир-
dc.contributor.authorUspenskiy, Volodymyr-
dc.date.accessioned2017-09-25T09:50:36Z-
dc.date.available2017-09-25T09:50:36Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationУспенський, В. Психологічні детермінанти відображення індивідуальності людини у портретному мистецтві [Текст] / Володимир Успенський // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 143-150.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23000-
dc.description.abstractРозглянувши різні психологічні детермінанти, що впливають на віддзеркалення художником індивідуальності людини у портреті, автор знайшов головні причини того, чому портрети близьких художникові людей виходять найбільш вдалими. Зокрема, мовиться принаймні про три визначальних детермінанти: високий ступінь взаєморозуміння моделі і художника у процесі спільної діяльності із створення портрета, що полегшує формування загального фонду смислових утворень; добре розуміння художником індивідуальності близької людини; позитивний вплив психічного механізму “автопортретності” у портреті. Правота вислову скульптора О. Родена про те, що портрети друзів і родичів художника виходять найбільш вдалими, підтверджена прикладами з практики російських “портретистів-психологів” В. Серова і К. Сомова. Various psychological determinants influencing on reflection by the artist of individuality of the man in a portrait the author has considered in the article. The main reasons, why portraits of the people, near to the artist, turn out by most successful, in opinion of the author: the high degree of mutual understanding of model and artist during joint activity on creation of a portrait (it facilitates formation of common fund of sense formations); good under-standing by the artist individuality of the near people; positive influence of the psychical mechanism “auto portrait similarity” in a portrait. Correctness of the statement of sculptor O. Roden, that the portraits of the friends and relatives of the artist turn out by most successful, is confirmed by examples from practice of the Russian “portrait-painters – psychologists” V. Serov and K. Somov.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectпортретuk_UA
dc.subjectхудожникuk_UA
dc.subjectблизькі людиuk_UA
dc.subjectродичіuk_UA
dc.subjectдрузіuk_UA
dc.subjectспільна діяльністьuk_UA
dc.subjectспільний фонд смислових утвореньuk_UA
dc.subjectрозумінняuk_UA
dc.subjectіндивідуальністьuk_UA
dc.subject“автопортретність” у портретіuk_UA
dc.titleПсихологічні детермінанти відображення індивідуальності людини у портретному мистецтвіuk_UA
dc.title.alternativePsychological determinants of reflexion of human individuality in portrait artuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2010, № 1 (39)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Успенський В..pdf981.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.