Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПарфанович, Іванна-
dc.contributor.authorParfanovytch, Ivanna-
dc.date.accessioned2017-10-10T13:10:06Z-
dc.date.available2017-10-10T13:10:06Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПарфанович, І. Психологічні передумови девіантної поведінки дівчат [Текст] / Іванна Парфанович // Психологія і суспільство. - 2010. - № 2. - С. 178-185.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23374-
dc.description.abstractЗгідно із психологічним підходом до розуміння проблематики дослідження поведінкові девіації дівчат шкільного віку - це наслідок зміщень у їхньому психічному розвитку й самопочуванні. Це передбачає розгляд когнітивної, емоційної, вольової сфер особистості, які сукупно формують спрямованість її розвитку. Психологічними передумовами девіантної поведінки є ті патологічні зміни у психічному розвитку особи, які призводять до порушень у суспільно прийнятих ціннісних орієнтаціях, мотивації діяльності. До таких передумов належать загострене протікання вікових психологічних криз, неадекватність сформованої самооцінки, деформація розвитку Я-концепції та життєвих цінностей, емоційні розлади, що пов’язані з переживаннями, зростанням тривожності, перенесенням психічних травм, стресів, дистресів, депресій, а також невміння дівчатами керувати своїми емоціями і переживаннями, або низька саморегуляція поведінки та підвищена агресивність. Психоемоційний стан, індивідуальні особливості, саморегуляція у поведінковому функціонуванні, характер соціальних зв’язків визначають соціально-психічний стан особистості підлітково-юнацького віку. Детермінантами девіантної поведінки дівчат головно є психічні деформації у їхньому розвитку, де підґрунтя становлять певні вікові, медико-біологічні, соціально-педагогічні та соціальні фактори. According to psychological approach to understanding the problems of research of behavioral deviations of school age girls depend on the shifts in their mental development and well being. It foresees the investigation of cognitive, emotional, volitional spheres of a personality, which totally forms direction of their development. Those pathological changes in a person’s development which can cause the deviations in the socially accepted value orientations and activity motivations are the psychological preconditions of the deviant behavior, among them – the self-appraisal deformations of the I-concept and life values development, emotional disorders connected with worries, increase of anxiety, shocks, stresses depressions and what is more, girl’s inability to control their emotions and worries or low self-regulation of their behavior and rise in aggressiveness. Psycho-emotional state of a person, individual peculiarities, self-regulation in the behavioral functioning, the social connections of a character define a person’s socio-psychological state. The school age girls deviant behavior is determined by the deformation of a person’s develop-ment, when age, medical and biological, socio-pedagogical and social factors are the basis for this.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectдевіантна поведінкаuk_UA
dc.subjectособистість дівчиниuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectюнацький вікuk_UA
dc.subjectкогнітивнаuk_UA
dc.subjectемоційнаuk_UA
dc.subjectвольова сфери особистостіuk_UA
dc.subjectdeviant behaviouk_UA
dc.subjectschool age girlsuk_UA
dc.subjectcognitive emotional volitional spheres of a personalityuk_UA
dc.titleПсихологічні передумови девіантної поведінки дівчатuk_UA
dc.title.alternativePsychological causes of deviational behavior of girlsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2010, № 2 (40)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Парфанович І..pdf416.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.