Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23635
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гошовський, Ярослав | - |
dc.contributor.author | Hoshovskyi, Yaroslav | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-20T10:08:31Z | - |
dc.date.available | 2017-10-20T10:08:31Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Гошовський, Я. Феноменологія депривації: системний теоретико-емпіричний дискурс [Текст] / Ярослав Гошовський // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 85-95. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23635 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито семантику поняття “депривація”, обґрунтовано причинно-наслідкову і структурно-функціональну суть психологічного явища, що позначається цим терміном, та його різновидову диференціацію (сенсорна, сімейна, економічна, екстремальна та ін.), встановлено негативний вплив депривованого хронотопу на соціопсихореабілітацію знедоленої дитини, з’ясовано роль соціально-перцептивних чинників у процесі спілкування вихованців навчально-виховних установ інтернатного типу, здійснено емпіричне вивчення депривованих підлітків. Проведено крос-культурне дослідження за порівняльною віссю “Україна-Польща-Німеччина”, запропоновано медіально-рефлексійний тренінг як засіб успішної ресоціалізації депривованих дітей. Semantics of concept of “deprivation” is exposed in the article, the reason-result and structural- functional essence of this psychological phenomenon and its differentiation (sensor, domestic, economic, extreme and others) has been substantiated, the negative influence of deprived chrono-type on the socio-psycho- rehabilitation of a deprived child has been stated, the role of socio-perceptive factors in the process of communication of pupils of educational institutions of boarding-schools has been found out, the empirical studying of deprived under-aged has been carried out. The cross-cultural research on the comparative axis “Ukraine – Poland – Germany” has been performed, medial-reflexive training as an instrument of successful re-socialization of deprived children has been offered. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | депривація | uk_UA |
dc.subject | ресоціалізація | uk_UA |
dc.subject | школа-інтернат | uk_UA |
dc.subject | сімейна депривація | uk_UA |
dc.subject | комунікативна депривація | uk_UA |
dc.subject | реабілітація | uk_UA |
dc.subject | медіально-рефлексійнийтренінг | uk_UA |
dc.subject | deprivation | uk_UA |
dc.subject | re-socialization | uk_UA |
dc.subject | boarding-school | uk_UA |
dc.subject | domestic deprivation | uk_UA |
dc.subject | communicative deprivation | uk_UA |
dc.subject | rehabilitation | uk_UA |
dc.subject | medial-reflection training | uk_UA |
dc.title | Феноменологія депривації: системний теоретико-емпіричний дискурс | uk_UA |
dc.title.alternative | Phenomenology of deprivation: system theoretical-empirical discourse | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2011, № 1 (43) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гошовський Я..pdf | 441.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.