Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальба, Ярослава-
dc.contributor.authorKalba, Yaroslava-
dc.date.accessioned2017-10-25T08:34:45Z-
dc.date.available2017-10-25T08:34:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКальба, Я. Вчинковий потенціал особистості учня як предмет психологічного аналізу [Текст] / Ярослава Кальба // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 148-163.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23691-
dc.description.abstractУ статті розкриваються можливості запровадження вчинкового підходу, фундатором якого є В.А. Роменець, у систему освіти. Висвітлено зміст та обсяг поняття “вчинковий потенціал особистості учня”. Розроблено й обґрунтовано психолого-педагогічну методику дослідження вчинкового потенціалу старшокласника, до головних критеріїв оцінки якого віднесені когнітивне та емоційне прийняття учнями значущості вчинкової активності, суб’єктивні та об’єктивні стимули і можливості її актуалізації, суб’єктивний досвід вчинкового діяння у різних сферах життєздійснення особистості. In the article the importance and possibilities of introduction of action approach in the system of education are described. The essence and the psychological-educational matter of the definition of “ actional potential of pupil’s personality” have been discovered. The psychologically-educational principles for evaluation of actional potential of senior pupil have been developed and proved, and the basic criteria of them have been recognized as the following: pupils’ cognitive and emotional perception of the importance of actional activity, subjective and objective incentives and the ways of their actualization, subjective experience of actional activity in different spheres of life activity.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectвиховний процесuk_UA
dc.subjectучинокuk_UA
dc.subjectучинковий потенціалuk_UA
dc.subjectкомпоненти вчинкового потенціалуuk_UA
dc.subjectсемантика вчинкуuk_UA
dc.subjectвчинкова сензитивністьuk_UA
dc.subjectметодика дослідження вчинкового потенціалу старшокласникаuk_UA
dc.subjectактуалізація та особливості (умови) формування вчинкового потенціалуuk_UA
dc.subjecteducative processuk_UA
dc.subjectactuk_UA
dc.subjectactional potentialuk_UA
dc.subjectthe components of actional potentialuk_UA
dc.subjectactualization of actional potentialuk_UA
dc.subjectthe peculiarities of development of actional potentialuk_UA
dc.titleВчинковий потенціал особистості учня як предмет психологічного аналізуuk_UA
dc.title.alternativeActional potential of a schoolboy’s personality as the subject of psychological analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 2 (44)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кальба Я..pdf605.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.