Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, Вікторія-
dc.contributor.authorShulha, Viktoriya-
dc.date.accessioned2017-10-25T08:43:42Z-
dc.date.available2017-10-25T08:43:42Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШульга, В. Суб'єктно-вчинковий вимір виховання особистості [Текст] / Вікторія Шульга // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 164-169.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23692-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються результати дослідження можливостей застосування у практиці освітнього процесу суб’єктно-вчинкового підходу до виховання особистості учня. Викладено основи психолого-педагогічної технології виховання на засадах спільного вчинку дорослих та дітей. In the article the results of investigation of opportunities of use in the practice of educational process the subject-action approach to the education of a pupil’s personality are demonstrated. The basis of psychological-pedagogical technology of bringing up on the grounds of common action of adults and children are given.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectсучасна психологія вихованняuk_UA
dc.subjectсуб’єктно-вчинкова парадигмаuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk_UA
dc.subjectспільний учинокuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectmodern psychology of bringing upuk_UA
dc.subjectsubjective-actionaluk_UA
dc.subjectparadigmuk_UA
dc.subjectsubject-subjective interactionuk_UA
dc.subjectcommon actuk_UA
dc.titleСуб'єктно-вчинковий вимір виховання особистостіuk_UA
dc.title.alternativeSubjective-actional dimension of a personality educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 2 (44)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шульга В..pdf427.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.