Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23736
Назва: | Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства |
Інші назви: | Peculiarities of value-meaning sphere in the second half of childhood |
Автори: | Олексюк, Вікторія Oleksiuk, Victoria |
Ключові слова: | дитинство особистість молодший школяр цінності ціннісні орієнтації зміст життя свідомість самосвідомість Я-образ childhood personality junior schoolboy values valued orientations sense of life consciousness self-consciousness self-image |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Олексюк, В. Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства [Текст] / Вікторія Олексюк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 96-103. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено висвітленню змісту ціннісно-моральної лінії розвитку особистості молодшого школяра, яка є основою розбудови індивідуального життя, поєднання суспільних та особистих інтересів. Зазначено, що дитина вчиться емоційно-ціннісному ставленню до навколишнього світу крізь систему суспільно прийнятих моральних критеріїв. Акцентовано увагу на тому, що учні початкової школи спроможні свідомо сприймати суспільні ідеали, добровільно виконувати моральні норми та принципи, виробляти усвідомлене ставлення до головних подій свого повсякдення. Представлено результати аналізу тендерних відмінностей у структурі ціннісних орієнтацій дітей вказаного віку. The article is devoted to the study of the content of value-moral line of the development of a personal of pupil, which is the basis for the creation of individual life, combination of social and personal interests. It is pointed out that a child learns to value emotional attitude towards surrounding world through the system of socially accepted moral standards. The attention is paid to the fact that primary school pupils are able to consciously perceive the social ideals, voluntarily fulfill moral norms and principles, and produce a conscious attitude to the main events of his life. The results of the analysis of gender differences in the structure of values specified age children are given. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23736 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2011, № 3 (45) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Олексюк В..pdf | 475.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.