Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23810
Назва: Особливості розвитку самосвідомості школярів за інноваційної системи освіти
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: інноваційні процеси, рефлексивно-творчий простір, саморозвитковий потенціал
Дата публікації: 2013
Видавництво: Науковий вісник Кримського гуманітарного університету. Сер.: Психологія. Ялта: РВВ КГУ, 2013. – Вип. 1. – Ч. 1. – С.110–122
Бібліографічний опис: Бугерко Я. М. Особливості розвитку самосвідомості школярів за інноваційної системи освіти // Науковий вісник Кримського гуманітарного університету. Сер.: Психологія. Ялта: РВВ КГУ, 2013. – Вип. 1. – Ч. 1. – С.110–122
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості традиційної та інноваційної систем освіти у ракурсі аналізу реалізації в них рефлексивних компонентів навчання, котрі сприяють збагаченню самореалізаційного потенціалу вчителів і учнів, забезпечують згармонізування та оптимізацію їхнього розумового, соціального та духовного розвитку. На прикладі експериментальної модульно-розвивальної системи освіти розкриваються основні умови ефективного впровадження інновацій в освіті, аналізуються видозміни характеру організації освітнього процесу на рівні взаємин вчитель – учень як повноправних партнерів розвивальної взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23810
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наук.вісник КГУ,2013 (Особл-сті р-ку самосв-сті) .pdf608.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.