Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-10-27T08:00:25Z-
dc.date.available2017-10-27T08:00:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБугерко Я. М. Особливості розвитку самосвідомості школярів за інноваційної системи освіти // Науковий вісник Кримського гуманітарного університету. Сер.: Психологія. Ялта: РВВ КГУ, 2013. – Вип. 1. – Ч. 1. – С.110–122uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23810-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості традиційної та інноваційної систем освіти у ракурсі аналізу реалізації в них рефлексивних компонентів навчання, котрі сприяють збагаченню самореалізаційного потенціалу вчителів і учнів, забезпечують згармонізування та оптимізацію їхнього розумового, соціального та духовного розвитку. На прикладі експериментальної модульно-розвивальної системи освіти розкриваються основні умови ефективного впровадження інновацій в освіті, аналізуються видозміни характеру організації освітнього процесу на рівні взаємин вчитель – учень як повноправних партнерів розвивальної взаємодії.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Кримського гуманітарного університету. Сер.: Психологія. Ялта: РВВ КГУ, 2013. – Вип. 1. – Ч. 1. – С.110–122uk_UA
dc.subjectінноваційні процеси, рефлексивно-творчий простір, саморозвитковий потенціалuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку самосвідомості школярів за інноваційної системи освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наук.вісник КГУ,2013 (Особл-сті р-ку самосв-сті) .pdf608.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.