Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23810
Назва: | Особливості розвитку самосвідомості школярів за інноваційної системи освіти |
Автори: | Бугерко, Ярослава Миколаївна |
Ключові слова: | інноваційні процеси, рефлексивно-творчий простір, саморозвитковий потенціал |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Науковий вісник Кримського гуманітарного університету. Сер.: Психологія. Ялта: РВВ КГУ, 2013. – Вип. 1. – Ч. 1. – С.110–122 |
Бібліографічний опис: | Бугерко Я. М. Особливості розвитку самосвідомості школярів за інноваційної системи освіти // Науковий вісник Кримського гуманітарного університету. Сер.: Психологія. Ялта: РВВ КГУ, 2013. – Вип. 1. – Ч. 1. – С.110–122 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості традиційної та інноваційної систем освіти у ракурсі аналізу реалізації в них рефлексивних компонентів навчання, котрі сприяють збагаченню самореалізаційного потенціалу вчителів і учнів, забезпечують згармонізування та оптимізацію їхнього розумового, соціального та духовного розвитку. На прикладі експериментальної модульно-розвивальної системи освіти розкриваються основні умови ефективного впровадження інновацій в освіті, аналізуються видозміни характеру організації освітнього процесу на рівні взаємин вчитель – учень як повноправних партнерів розвивальної взаємодії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23810 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Наук.вісник КГУ,2013 (Особл-сті р-ку самосв-сті) .pdf | 608.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.