Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТомчук, Михайло-
dc.contributor.authorTomchuk, Mykhaylo-
dc.date.accessioned2017-11-04T07:43:11Z-
dc.date.available2017-11-04T07:43:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТомчук, М. Методологічні засади створення сучасного шкільного підручника [Текст] / Михайло Томчук // Психологія і суспільство. - 2011. - № 4. - С. 124-128.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24005-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми національного підручникотворення. Подаються основні психолого-педагогічні підходи та принципи, які дозволяють науково обґрунтовано підійти до розробки та впровадження сучасного шкільного підручника, детально аналізуються його функції і розвитковий потенціал. The article deals with the problems of the creation of national textbooks. The main psychological-pedagogical approaches and principles, which allow scientifically and basically to come up to the development and implementation of a modern school textbook are presented, its functions and developing potential are analyzed in details.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectшкільний підручникuk_UA
dc.subjectфункції і принципи розробки навчальної книгиuk_UA
dc.subjectрозвивальний підручникuk_UA
dc.subjectschool textbookuk_UA
dc.subjectfunctions and principles of the national textbook creationuk_UA
dc.subjectdeveloping textbookuk_UA
dc.titleМетодологічні засади створення сучасного шкільного підручникаuk_UA
dc.title.alternativeMethodological basis for the creation of modernuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 4 (46)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Томчук М..pdf326.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.