Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Галина-
dc.contributor.authorGirniak, Halina-
dc.date.accessioned2017-11-04T07:54:04Z-
dc.date.available2017-11-04T07:54:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГірняк, Г. Модель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів [Текст] / Галина Гірняк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 4. - С. 129-140.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24006-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу розмежувати різні способи науково прогнозованого майбутньотворення (планування, проектування, програмування, моделювання) та критеріально виокремити їх сутнісні ознаки; розвести на понятійному рівні основні різновиди проектування у контексті вказаної проблематики; диференціювати рівні, компоненти, стадії, етапи та параметри цього способу конструювання; окреслити перспективи застосування психологічного проектування у процесі розробки змісту і структури інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів, а також розглянути підняту проблематику у контексті проектування навчально-виховного процесу, дидактичного матеріалу, навчальних задач, читацької діяльності та формування індивідуальних пізнавальних стилів студентів. The article attempts to delineate the different ways of building scientific forecast of the future (planning, design, programming, modeling) and the criterion to allocate their essential features; dilute is conceptually the main types of design in the context of the raised issues; differentiate levels, components, stages, phases and parameters of this ways to design, identify prospects for the use of psychological projection in the development of innovative content and structure of educational books for complexes of higher education institutions, as well as to consider the issues raised in the context of the design of the educational process, teaching materials, learning tasks, reading activity and the formation of individual cognitive styles students.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectпрограмуванняuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectнаукове проектуванняuk_UA
dc.subjectсоціогуманітарне проектуванняuk_UA
dc.subjectпсихологічне проектуванняuk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectнавчально-книжковий комплекс (НКК)uk_UA
dc.subjectчитацька діяльністьuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectprogramminguk_UA
dc.subjectsimulationuk_UA
dc.subjectscientific engineeringuk_UA
dc.subjectsocio-humanitarian designuk_UA
dc.subjectpsychological projectionuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectteaching and book complex (TВC)uk_UA
dc.subjectthe reading activityuk_UA
dc.titleМодель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeThe model of psychological projecting of innovative educational textbooks complexes for higher educational establishmentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 4 (46)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк Г..pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.