Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25437
Назва: Соціально-відповідальний маркетинг у діяльності підприємств енергетичної інфраструктури
Інші назви: Socially responsible marketing for energy infrastructure enterprises
Автори: Самойленко, Інна
Samoylenko, Inna
Ключові слова: соціально-відповідальний маркетинг
соціальна відповідальність
енергопостачальна компанія
споживач
система відносин
оцінка якості послуг постачальника
social and responsible marketing
social responsibility
еnergysupplying company
consumer
relation system
estimation of the supplier services quality
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Самойленко, І. Соціально-відповідальний маркетинг у діяльності підприємств енергетичної інфраструктури [Текст] / Інна Самойленко // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 58-66.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Через низку об’єктивних чинників актуальним постає питання щодо соціальної реструктуризації та модернізації менеджменту енергетичної інфраструктури (далі ЕІ) шляхом інтеграції у корпоративну політику підприємств ЕІ соціальних стандартів які б відповідали вимогам сучасного цивілізаційного світу, високим соціальним стандартам життя, сприяли б розвитку діяльності компаній ЕІ та мали б позитивний суспільний вплив. Методи. Під час реалізації завдань дослідження використовувались такі методи: аналіз і синтез, індукція та дедукція (під час проведення теоретичних узагальнень та формулювання висновків); метод мікромоделювання (для логіко-економічного обґрунтування розрахункових формул оцінювання узагальненого показника якості послуг енергопостачальної компанії); системний підхід (при розкритті принципів та інструментарію відповідального маркетингу). Результати. В роботі досліджено чинники що впливатимуть на процес захисту інтересів прав споживачів в контексті соціально-відповідального маркетингу. Розглянуто напрями щодо законодавчого закріплення стандартів якості обслуговування споживачів послуг і заходів відповідальності за їхнє недотримання. Запропоновано індикатори оцінювання узагальненого показника якості послуг енергопостачальної компанії та схему формування відповідної системи відповідальності енергопостачальної компанії за дотримання показників надійності та якості послуг як складових успіху у сфері застосування соціально-відповідального маркетингу. Окреслено основні положення щодо розробки відповідної методологічної бази й нормативних документів. Перспективи. Визначено, що лише системна організація діяльності підприємств ЕІ з урахуванням потреб суспільства, з визначенням регуляторних функцій держави та за активної участі споживача може забезпечити певні результати. У зв’язку з цим перспективним є розгляд питання щодо встановлення мінімальних стандартів обслуговування споживачів енергопостачальними компаніями та упровадження сучасних технологій що впливають на організацію роботи зі споживачами у контексті соціально-відповідального маркетингу. Introduction. Because of a number of objective factors there is an important question for social restructuring and modernization of energy infrastructure management (hereinafter EI) through the integration into EI corporate policy social standards that meet the requirements of the modern civilized world, high social standards of living, would contribute to the development of the EI companies and would have a positive social impact. The aim of the article is to deepen the theoretical and methodological foundations and to generate practical recommendations for the development of socially responsible marketing for energy infrastructure enterprises activities. Methods. The following methods are used during the implementation of tasks: analysis and synthesis, induction and deduction (for theoretical generalizations and making conclusions); micro modeling method (for logical and economic foundations of formulas for power supply company service quality indicator calculation); system approach (to disclose the principles and tools of responsible marketing). Results. The factors that affect the process of consumers rights protection in the context of socially responsible marketing are analyzed. The directions for legislative consolidation of customer service quality standards and responsibility for their violations are considered. The evaluation indicators for generalized index of energy supply company services quality as well as scheme for the formation of energy supply company responsibility for reliability and quality of its services as components of socially responsible marketing success are suggested. The basic provisions for appropriate methodological framework and regulations establishment are outlined. Discussion. It is determined that only the systematic organization of EI enterprises activities considering the society needs and with definition of the state regulatory functions as well as the active consumers participation can guarantee some results. In this regard, consideration of both establishing the minimum standards for energy supply companies customer service and introduction of modern technologies that influence the organization of work with consumers in the context of socially responsible marketing has real perspective.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25437
Розташовується у зібраннях:Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації 2017 рік Випуск 1-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самойленко І..pdf224.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.