Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26753
Назва: Конкурентна компетенція підприємств: сутність і методика діагностики
Інші назви: Competition jurisdiction of enterprise: essence and method of diagnostics
Автори: Балабанова, Ірина
Balabanova, Iryna
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Балабанова, І. Конкурентна компетенція підприємств: сутність і методика діагностики [Текст] / Ірина Балабанова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2008. - Вип. 1. - С. 79-86.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано поняття та зміст конкурентної компетенції підприємства; розкрито комплекс ключових компетенцій, що формують функціональну конкурентну компетенцію через систему маркетингового менеджменту підприємства; за запропонованою методикою проведено діагностику конкурентної компетенції підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26753
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2008 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балабанова І..pdf437.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.