Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26860
Назва: Психологічні аспекти кольорів реклами в маркетинговій діяльності підприємств
Інші назви: Psychological aspects of advertisement’s colors in marketing of enterprises
Автори: Легкий, Олег Андрійович
Ключові слова: психологія кольору
color psychology
поведінка споживачів
consumer`s behavior
візуальне сприйняття реклами
visual perception of advertising
Ефективність реклами
advertising effectiveness
лояльність споживачів
customers’ loyalty
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Легкий О. А. Психологічні аспекти кольорів реклами в маркетинговій діяльності підприємств // Глобальні та національні проблеми економіки: Електронне наукове видання. 2015. Випуск 3. С. 345-349.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано вплив основних кольорів на споживача в контексті реклами, систематизовано їхні характеристики. Доведено, що вдале рішення щодо грамотного застосування кольорів при введенні товару чи його рекламі дає значні економічні результати. Проаналізовано колірне оформлення напоїв на ринку, та як наслідок, розроблено карту кольорів напоїв. Запропоновано узагальнену формулу ефекту залучення та підвищення лояльності споживачів від правильної колірної реклами для цільового сегменту на основі даних соціологічних досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26860
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73.pdf306.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.