Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26863
Назва: Маркетингова комунікаційна політика на базі технології QR-кодування
Автори: Легкий, Олег Андрійович
Ключові слова: Маркетингові комунікації
Marketing communications
QR-кодування
QR-coding
Комунікцаійні канали
communicational channels
Дата публікації: жов-2015
Видавництво: Видавн. дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Легкий О. А. Маркетингова комунікаційна політика на базі технології QR-кодування // Стан, проблеми та перспективи вдосконалення економіки України: матеріали доповідей міжн. наук.-практ. конф. (Ужгород, 2-3 жовтня 2015 р.). Ужгород: Видавн. дім «Гельветика», 2015. Ч. 1. С. 57-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26863
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
QR-th.pdf289.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.