Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетровська, Аліса-
dc.date.accessioned2018-03-21T10:08:02Z-
dc.date.available2018-03-21T10:08:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПетровська, А. Сучасна концепція управління відносинами з клієнтами на підприємстві [Текст] / Аліса Петровська // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2012. – № 17. – С. 33-37.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27419-
dc.description.abstractПроаналізовано основні етапи еволюційного розвитку філософії CRM та класифікацію різних CRM-систем. Сформовано науково-практичну концепцію для вибору та реалізації інформаційної системи управління клієнтами на підприємстві. The main stages of development philosophy of CRM and classification of CRM-systems are analyzed in the article. A scientific and practical concept of management clients in the enterprise using information system is built.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleСучасна концепція управління відносинами з клієнтами на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петровська.pdf157.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.