Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-04-10T12:50:34Z-
dc.date.available2018-04-10T12:50:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27873-
dc.description.abstractМожна вважати, що сама форма навчальної діяльності і можливість досягнення високих практичних результатів створюють передумову для стимулювання учнів. Але вирішальним у забезпеченні ефективності навчання є свідоме врахування мотиваційного фактора і керування ним на всіх рівнях і всіх компонентах навчального процесу, вплив на нього через особливу організацію навчального матеріалу, методів і прийомів його введення і закріплення, а також організацію форм групової взаємодії. Визнаючи провідну роль мотивації в вивченні іноземної мови, викладачу необхідно продумувати засоби й прийоми її формування в умовах навчального закладу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОсвітній простір XXI століття: реалії, новації, перспективи : матеріали науково-практичної конференції Терноп. нац. економ. ун-ту,– Тернопіль, - 23 лютого 2017 рокуuk_UA
dc.subjectдіяльність, навчання, іноземна мова, мотивація, формуванняuk_UA
dc.titleАктивізація індивідуальної мотиваційної сфери студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.