Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27886
Назва: Вихід українських компаній на міжнародний ринок послуг: можливості та перспективи
Автори: Мельник, Юлія
Ключові слова: Міжнародний ринок послуг
детермінанти конкурентних переваг
стратегія кластеризації
стратегія аутсорсингу
стратегія транснаціоналізації
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Мельник, Ю. Вихід українських компаній на міжнародний ринок послуг: можливості та перспективи [Текст] / Юлія Мельник // Журнал європейської економіки. – 2007. – Т. 6, № 4. – С. 455-475.
Короткий огляд (реферат): Піднято проблему виходу українських компаній на міжнародний ринок послуг. Охарактеризовані детермінанти конкурентних переваг вітчизняних компаній на міжнародному ринку послуг. Здійснено оцінку можливостей і напрямків використання ними стратегій кластеризації, аутсорсингу і транснаціоналізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27886
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 6 (№4) Грудень 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник.PDF300.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.