Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28320
Назва: Концепція маркетингового аудиту: проблеми теорії та практики
Автори: Голяш, Ірина
Галушка, Наталя
Ключові слова: Стратегічне управління
конкурентоспроможність
маркетингове середовище
маркетинговий аудит
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Голяш, І. Концепція маркетингового аудиту: проблеми теорії та практики [Текст] / Ірина Голяш, Наталя Галушка // Журнал європейської економіки. – 2008. – Т. 7, № 3. – С. 289-297.
Короткий огляд (реферат): З розвитком ринкових відносин в Україні постає питання підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку та їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища, усвідомлення проблеми необхідності практичного застосування принципів маркетингового аудиту для здійснення оцінки виробничо-збутової діяльності підприємства, а також виявлення проблем і прихованого потенціалу, які перешкоджають досягненню оперативних і стратегічних цілей та отриманню бажаного результату. Формування маркетингового аудиту є одним із найскладніших завдань стратегічного управління. Необхідність його зумовлена отриманням інформації, що характеризує фінансово-господарську діяльність підприємства, а також складових елементів середовища, яке його оточує, та координації на цій основі діяльності системи управління з метою досягнення поставлених цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28320
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 7 (№3) Вересень 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голяш.PDF200.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.