Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХайрулін, Олег-
dc.contributor.authorKhayrulin, Oleh-
dc.date.accessioned2018-04-27T11:28:11Z-
dc.date.available2018-04-27T11:28:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationХайрулін, О. Теоретико-психологічний аналіз змісту категорійного поняття "гра" [Текст] / Олег Хайрулін // Психологія і суспільство. - 2017. - № 3. - С. 32-50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28425-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі визначення теоретико-методологічних підстав дослідження ігр ового моделювання як способу життєдіяльності людини в умовах соціальної та особистішої невизначеності. Наведено результати семантико-психологічного аналізу поняттєвого поля “гра”. Запропоновано узагальнення специфічних ознак феномену гри, що є характерними для всіх його форм. Здійснено пошук міждисциплінарних змістовних перетинань, що мають психологічне -теоретичне і прикладне - значення для осмислення гри як основного виду діяльності суб’єкта у ситуаціях безперервної невизначеності. Окреслено програмно-дослідний контур узмістовлення цього онтофеноменаль-ного утворення як провідного виду миследіяння особистості. Запропоновано методологічну платформу розробки та обґрунтування гри у названому контексті упредметнення, яка охоплює теорію вчинку В.А. Ро-менця, концепцію професійного методологування і циклічно-вчинковий підхід А.В. Фурмана, СМД-ме-тодологію Г.П. Щедровицького, психологічні теорії учбової діяльності В.В. Давидова та освітньої діяльності А.В. Фурмана. The article is devoted to the problem of determination the theoretical-methodological grounds of research of game modeling as a way of human activity in conditions of social and personal uncertainty. The results of semantic-psychological analysis of the concept field “game” are presented. A generalization of the specific features of the phenomenon of the game, which is characteristic of all its forms, is proposed. The search for interdisciplinary content crossings which has psychological - theoretical and applied -significance for comprehension the game as the main type of activity of the subject in situations of continuous uncertainty is carried out. Program-research contour of giving the content meaning of this ontophenomenal formation as a leading kind of think activity of the personality is outlined. The methodological platform for the development and substantiation of the game in the given context which encompasses the theory of the deed of V. A. Romenets, the concept of professional methodologization and the cyclic-behavioral approach of A. V. Furman, STA-metho-dology (system think activity methodology) of H. P. Sh-chedrovitsky, psychological theories of educational activity ofV. V. Davydov and educational activity of A. V. Furman is proposed.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectсуб’єкт життєдіяльностіuk_UA
dc.subjectневизначеністьuk_UA
dc.subjectсвіт VUCAuk_UA
dc.subjectтеорія вчинкуuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectгра як учиненняuk_UA
dc.subjectциклічно-вчинковий підхідuk_UA
dc.subjectСМД-методологіяuk_UA
dc.subjectорганізаційно-діяльнісна граuk_UA
dc.subjectігрове моделюванняuk_UA
dc.subjectучбова діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectед'ютейнментuk_UA
dc.subjecthumanuk_UA
dc.subjectgameuk_UA
dc.subjectsubject of life activityuk_UA
dc.subjectuncertaintyuk_UA
dc.subjectworld of VUCAuk_UA
dc.subjecttheory of the deeduk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectgame as an actionuk_UA
dc.subjectcyclical-behavioral approachuk_UA
dc.subjectSTA-methodologyuk_UA
dc.subjectorganizational-activity gameuk_UA
dc.subjectgame modelinguk_UA
dc.subjectstudying activityuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.subjectedutainmentuk_UA
dc.titleТеоретико-психологічний аналіз змісту категорійного поняття "гра"uk_UA
dc.title.alternativeTheoretical-psychological analysis of the content of the categorical concept “game”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2017. - № 3 (69)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хайрулін.pdf509.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.