Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанок, Віталій-
dc.contributor.authorPanok, Vitalii-
dc.date.accessioned2018-05-03T06:58:17Z-
dc.date.available2018-05-03T06:58:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПанок, В. Прикладна психологія у педагогічній практиці України [Текст] / Віталій Панок // Психологія і суспільство. - 2017. - № 4. - С. 94-108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28440-
dc.description.abstractДослідження присвячено історичному огляду впровадження досягнень прикладної психології у вітчизняну педагогічну практику, що інституціоналізована у двадцятип’ятирічній діяльності Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України. В ньому рефлексивно окреслені методологічні вектори дослідження явища психологічної практики, здійснено розрізнення прикладної, наукової, позанаукової і побутової гілок психологічного знання, визначено роль і місце прикладної психології у системі психологічного знання і суспільної практики. Практичне застосування одержаних результатів знайшло відображення у розробці та емпіричному втіленні організаційно-функціональних моделей, принципів і методичного забезпечення діяльності психологічної служби національної системи освіти. The research is devoted to the historical review of the implementation of the achievements of applied psychology into the domestic pedagogical practice that institutionalized in twenty-five years of activity of the Ukrainian Scientific and Methodological Center of Practical Psychology and Social Work of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Methodological vectors of the study of the phenomenon of psychological practice are reflexively outlined in it, distinction of applied, scientific, non-scientific and everyday branches of psychological knowledge is carried out, the role and place of applied psychology in the system of psychological knowledge and social practice is defined. The practical application of the obtained results found its reflection in the development and empirical implementation of organizational-functional models, principles and methodical support of the activity of the psychological service of the national education system.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectприкладна психологіяuk_UA
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.subjectнаукова психологіяuk_UA
dc.subjectпсихологічна службаuk_UA
dc.subjectпрактичний психологuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectпсихологічна технологіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectapplied psychologyuk_UA
dc.subjectpedagogical practiceuk_UA
dc.subjectscientific psychologyuk_UA
dc.subjectpsychological serviceuk_UA
dc.subjectpractical psychologistuk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectpsychological technologyuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.titleПрикладна психологія у педагогічній практиці Україниuk_UA
dc.title.alternativeApplied psychology in the pedagogical practice of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2017. - № 4 (70)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панок.pdf569.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.