Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНабруско, Ірина-
dc.contributor.authorNabrusko, Iryna-
dc.date.accessioned2018-05-03T13:03:29Z-
dc.date.available2018-05-03T13:03:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНабруско, І. Соціокультурні особливості споживчої поведінки як категорії соціологічного аналізу [Текст] / Ірина Набруско // Психологія і суспільство. – 2012. – № 3. – С. 95-100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28455-
dc.description.abstractУ статті аналізується феномен споживчої поведінки як особливої форми соціальної поведінки людини сучасного суспільства, зорієнтованої переважно на задоволення матеріальних потреб і на побудову відповідної стратегії життєдіяльності. Відзначено, що конкретні форми такої поведінки тісно пов’язані із певною позицією особи у соціальній структурі, яка зумовлена як економічним ресурсом, так і соціокультурними нормами кожного суспільства. Здійснена спроба охарактеризувати тенденції споживчої поведінки на теренах повсякденного життя громадян України. In the article the phenomenon of consumer behavior as a specific form of social behavior of a person of modern society, aimed at the satisfaction of material needs and construction of the appropriate strategy of livelihood has been analyzed. It has been highlighted that the definite forms of such behavior are closely connected with certain position of a person in social structure, which is caused by economical resource as well as socio-cultural norms of every society. The attempt to characterize the trends of consumer behavior in everyday life of Ukrainians has been made.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjectспоживанняuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UA
dc.subjectсуб’єкт споживанняuk_UA
dc.subjectконсьюмеризмuk_UA
dc.subjectсуспільство споживанняuk_UA
dc.subjectстиль життяuk_UA
dc.subjectбідністьuk_UA
dc.subjectsocietyuk_UA
dc.subjectconsumptionuk_UA
dc.subjectneedsuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectsubject of consumptionuk_UA
dc.subjectconsumerismuk_UA
dc.subjectsociety of consumptionuk_UA
dc.subjectlifestyleuk_UA
dc.subjectpovertyuk_UA
dc.titleСоціокультурні особливості споживчої поведінки як категорії соціологічного аналізуuk_UA
dc.title.alternativeSocio-cultural Features of Consumer Behavior as Category of Sociological Analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2012, № 3 (49)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Набруско.pdf325.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.