Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсік, Юрій-
dc.contributor.authorOsik, Yuriy-
dc.date.accessioned2018-05-03T13:19:42Z-
dc.date.available2018-05-03T13:19:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОсік, Ю. Менеджмент у вищій школі: проблеми і перспективи розвитку [Текст] / Юрій Осік // Психологія і суспільство. – 2012. – № 3. – С. 108-112.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28457-
dc.description.abstractСтаття висвітлює низку “незручних” питань для сучасної освітньої моделі менеджменту у вищій школі, а саме: а) що таке економіка щастя і як їй навчати?, б) як можливе соціально-етичне узмістовлення менеджменту у діяльності майбутнього фахівця?, в) чому потрібна рефлексія у менеджменті і як ії здійснювати ефективно?, г) чим вагоме емоційне сприйняття економічної поведінки та якою мірою на емоції і почуття має зважати менеджер?, д) у чому обмеженість тестового контролю знань студентів як для їхньої професійної компетентності, так і для повноцінного особистісного розвитку. The article touches upon a number of “uncomfortable” for the modern educational model of management in higher school questions, namely: a) what is economy of happiness and how to teach it?, b) how is it possible to add some social-ethical features to management in the activity of a future specialist?, c) why is reflection need in management and how to realize it efficiently?, d) the significance of emotional acceptance of economical behavior and how much has the manager give attention to emotions and feelings”, e) where is the limitation of tests evaluation of students knowledge for their professional competence and full personal realization?uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectмодель менеджментуuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectекономічний стиль життяuk_UA
dc.subjectекономічне щастяuk_UA
dc.subjectматеріальні благаuk_UA
dc.subjectдуховні цінностіuk_UA
dc.subjectетичний менеджментuk_UA
dc.subjectрефлексивність менеджераuk_UA
dc.subjectемоційне сприйняттяuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjecthigher schooluk_UA
dc.subjectmodel of managementuk_UA
dc.subjectpersonuk_UA
dc.subjecteconomical lifestyleuk_UA
dc.subjectmaterial welfareuk_UA
dc.subjectspiritual valuesuk_UA
dc.subjectethical managementuk_UA
dc.subjectreflexivity of a manageruk_UA
dc.subjectemotional acceptanceuk_UA
dc.subjecttestinguk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.titleМенеджмент у вищій школі: проблеми і перспективи розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeManagement in Higher School: Problems and Aspects of Developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2012, № 3 (49)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осік.pdf326.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.