Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошовець, Володимир-
dc.contributor.authorYaroshovets, Volodymyr-
dc.date.accessioned2018-05-04T07:23:10Z-
dc.date.available2018-05-04T07:23:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯрошовець, В. Гуманістичний зміст методології пізнання [Текст] / Володимир Ярошовець // Психологія і суспільство. – 2012. – № 4. – С. 9-26.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28463-
dc.description.abstractДосліджено розвиток гуманістичних аспектів різних методологічних систем до кінця XX століття. Розкрито зміст складного, суперечливого процесу пізнавальної діяльності, в якому людина посідає центральне місце. Аналіз суб’єкт-об’єктних відношень здійснений із позицій виявлення гуманістичного спрямування системи пізнання, утвердження нових світоглядно-людино-центристських орієнтирів, рефлексивного розгляду гуманістичного змісту методології пізнання, розширення сфери її застосовуваності і використання як способу організації повноцінної свідомої діяльності людини. The development of humanistic aspects of different methodological systems till the end of the XX century has been analyzed. The content of complex, contradictory process of cognitive reality where a human takes the central place, has been revealed. The analysis of subject-object relations has been fulfilled from the position of detection of humanistic trend of cognitive system, establishment of new worldview-human-oriented landmarks, reflexive consideration of humanistic content of methodology of cognition, extension sphere of its utilization and use as a way of organizing the efficient activity of a human.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectфілософіяuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectбуттяuk_UA
dc.subjectсвідомістьuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectметодологія пізнанняuk_UA
dc.subjectгуманізмuk_UA
dc.subjectгносеологіяuk_UA
dc.subjectсвітоглядно-гуманістичні орієнтириuk_UA
dc.subjectгуманістичний зміст методологіїuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectметодологія прийняття рішеньuk_UA
dc.subjectКиївська філософська школаuk_UA
dc.subjectphilosophyuk_UA
dc.subjecthumanuk_UA
dc.subjectbeinguk_UA
dc.subjectconsciousnessuk_UA
dc.subjectthinkinguk_UA
dc.subjectmethodology of cognitionuk_UA
dc.subjecthumanismuk_UA
dc.subjectepistemologyuk_UA
dc.subjectworldview-humanistic landmarksuk_UA
dc.subjecthumanistic content of methodology of cognitionuk_UA
dc.subjectactivityuk_UA
dc.subjectmethodology of decision makinguk_UA
dc.titleГуманістичний зміст методології пізнанняuk_UA
dc.title.alternativeHumanistic Content of the Methodology of Cognitionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2012, № 4 (50)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ярошовець.pdf482.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.