Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28463
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ярошовець, Володимир | - |
dc.contributor.author | Yaroshovets, Volodymyr | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-04T07:23:10Z | - |
dc.date.available | 2018-05-04T07:23:10Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Ярошовець, В. Гуманістичний зміст методології пізнання [Текст] / Володимир Ярошовець // Психологія і суспільство. – 2012. – № 4. – С. 9-26. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28463 | - |
dc.description.abstract | Досліджено розвиток гуманістичних аспектів різних методологічних систем до кінця XX століття. Розкрито зміст складного, суперечливого процесу пізнавальної діяльності, в якому людина посідає центральне місце. Аналіз суб’єкт-об’єктних відношень здійснений із позицій виявлення гуманістичного спрямування системи пізнання, утвердження нових світоглядно-людино-центристських орієнтирів, рефлексивного розгляду гуманістичного змісту методології пізнання, розширення сфери її застосовуваності і використання як способу організації повноцінної свідомої діяльності людини. The development of humanistic aspects of different methodological systems till the end of the XX century has been analyzed. The content of complex, contradictory process of cognitive reality where a human takes the central place, has been revealed. The analysis of subject-object relations has been fulfilled from the position of detection of humanistic trend of cognitive system, establishment of new worldview-human-oriented landmarks, reflexive consideration of humanistic content of methodology of cognition, extension sphere of its utilization and use as a way of organizing the efficient activity of a human. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | філософія | uk_UA |
dc.subject | людина | uk_UA |
dc.subject | буття | uk_UA |
dc.subject | свідомість | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | методологія пізнання | uk_UA |
dc.subject | гуманізм | uk_UA |
dc.subject | гносеологія | uk_UA |
dc.subject | світоглядно-гуманістичні орієнтири | uk_UA |
dc.subject | гуманістичний зміст методології | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.subject | методологія прийняття рішень | uk_UA |
dc.subject | Київська філософська школа | uk_UA |
dc.subject | philosophy | uk_UA |
dc.subject | human | uk_UA |
dc.subject | being | uk_UA |
dc.subject | consciousness | uk_UA |
dc.subject | thinking | uk_UA |
dc.subject | methodology of cognition | uk_UA |
dc.subject | humanism | uk_UA |
dc.subject | epistemology | uk_UA |
dc.subject | worldview-humanistic landmarks | uk_UA |
dc.subject | humanistic content of methodology of cognition | uk_UA |
dc.subject | activity | uk_UA |
dc.subject | methodology of decision making | uk_UA |
dc.title | Гуманістичний зміст методології пізнання | uk_UA |
dc.title.alternative | Humanistic Content of the Methodology of Cognition | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2012, № 4 (50) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ярошовець.pdf | 482.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.