Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28471
Назва: | Розвиток особистості учня і вчителя у системі розвивального навчання |
Інші назви: | Development of Personality of a Pupil and a Teacher in the System of Creative Education |
Автори: | Дусавицький, Олександр Заїка, Євген Зуєв, Ігор Dusavytskyi, Oleksandr Zayika, Yevhen Zuyev, Ihor |
Ключові слова: | Харківська психологічна школа особистість розвиток система розвивального навчання учбова діяльність Я-концепція особистісне самовизначення урок мотив-стимул когнітивна сфера ігровий тренінг розв’язування учбової задачі творче мислення моніторинг учбової діяльності Kharkiv Pedagogical School personality development system of developing education education activity Self-concept personal self-determination lesson motive-stimuli cognitive sphere game training solution of education task creative thinking onitoring of education activity |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Дусавицький, О. Розвиток особистості учня і вчителя у системі розвивального навчання [Текст] / Олександр Дусавицький, Євген Заїка, Ігор Зуєв // Психологія і суспільство. – 2012. – № 4. – С. 147-153. |
Короткий огляд (реферат): | у статті подані результати теоретичних та експериментальних досліджень і прикладних розробок, які виконані співробітниками, аспірантами та здобува-чами факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна з проблематики розвитку особистості у системі розвивального навчання за останні 12 років (2000-11). Розглянуто особливості розвитку особистості в молодших, середніх та старших шкільних вікових категоріях, а також психологічний зміст професійної праці педагогів та особливості їх особистішого розвитку. The article gives the results of theoretical and experimental investigations and applied developments, performed by collaborators, post-graduate students and applicants of the Faculty of Psychology of Kharkiv National University on the problem of the development of a personality in the system of developing education for the last 12 years (2000– 11). The peculiarities of the personality development in the junior, middle and senior classes of school, and the psychological content of professional work of pedagogues and features of their personal development have been considered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28471 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2012, № 4 (50) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дусавицький.pdf | 353.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.