Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28471
Назва: Розвиток особистості учня і вчителя у системі розвивального навчання
Інші назви: Development of Personality of a Pupil and a Teacher in the System of Creative Education
Автори: Дусавицький, Олександр
Заїка, Євген
Зуєв, Ігор
Dusavytskyi, Oleksandr
Zayika, Yevhen
Zuyev, Ihor
Ключові слова: Харківська психологічна школа
особистість
розвиток
система розвивального навчання
учбова діяльність
Я-концепція
особистісне самовизначення
урок
мотив-стимул
когнітивна сфера
ігровий тренінг
розв’язування учбової задачі
творче мислення
моніторинг учбової діяльності
Kharkiv Pedagogical School
personality
development
system of developing education
education activity
Self-concept
personal self-determination
lesson
motive-stimuli
cognitive sphere
game training
solution of education task
creative thinking
onitoring of education activity
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Дусавицький, О. Розвиток особистості учня і вчителя у системі розвивального навчання [Текст] / Олександр Дусавицький, Євген Заїка, Ігор Зуєв // Психологія і суспільство. – 2012. – № 4. – С. 147-153.
Короткий огляд (реферат): у статті подані результати теоретичних та експериментальних досліджень і прикладних розробок, які виконані співробітниками, аспірантами та здобува-чами факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна з проблематики розвитку особистості у системі розвивального навчання за останні 12 років (2000-11). Розглянуто особливості розвитку особистості в молодших, середніх та старших шкільних вікових категоріях, а також психологічний зміст професійної праці педагогів та особливості їх особистішого розвитку. The article gives the results of theoretical and experimental investigations and applied developments, performed by collaborators, post-graduate students and applicants of the Faculty of Psychology of Kharkiv National University on the problem of the development of a personality in the system of developing education for the last 12 years (2000– 11). The peculiarities of the personality development in the junior, middle and senior classes of school, and the psychological content of professional work of pedagogues and features of their personal development have been considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28471
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2012, № 4 (50)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дусавицький.pdf353.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.