Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28474
Назва: | Інноваційна система модульно-розвивального навчання (узагальнення результатів виконання наукової програми) |
Інші назви: | Innovative System of Module-Developing Education (generalization of the results of scientific program) |
Автори: | Фурман, Анатолій В. Шляхова, Зоя Furman, Anatoliy V. Shlyakhova, Zoya |
Ключові слова: | фундаментальний соціально-психологічний експеримент “Школа демократії” система модульно-розвивального навчання А.В. Фурмана соціально -культурно-психологічний простір експериментальної школи паритетна освітня взаємодія психомистецькі технології навчання проблемно-модульна програма навчальний модуль модульно-розвивальний освітній цикл граф-схема навчального курсу освітній сценарій модульно-розвивальний підручник освітня програма самореалізації особистості учитель як психолог-дослідник моніторинг експертиза особистісна адаптованість інноваційна освітня діяльність fundamental social-psychological experiment, “School of Democracy” system of module-developing education of A.V. Furman social-cultural-psychological space of experimental school equal education interaction psycho-artistic technology of education problem-module curriculum education module module-developing education cycle graph-schemes of education courses education scenario module-developing text-book education program of self-realization of a personality teacher as a psychologist-investigator monitoring expertise personal adaptability innovative education activity |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Фурман, А. В. Інноваційна система модульно-розвивального навчання (узагальнення результатів виконання наукової програми) [Текст] / Анатолій В. Фурман, Зоя Шляхова // Психологія і суспільство. – 2012. – № 4. – С. 167-177. |
Короткий огляд (реферат): | Аналітично висвітлюються результати 13-річного проведення науковцями і практиками фундаментального соціально-психологічного експерименту з упровадження інноваційної системи модульно-роз-вивального навчання в одній із загальноосвітніх шкіл м. Куп’янська Харківської області у її центральній ланці упредметнення - у психомистецькій організації паритетної освітньої взаємодії учасників навчального процесу. Обґрунтовуються психолого-педагогічні умови і чинники, психодіагностичні методики і ситуації, оргтехнологічні інваріанти і психодидактичні моделі, програмово-методичні засоби та інноваційні інструменти уможливлення модульно-розвивального освітнього циклу в наступності його пізнавально-інформаційного, нормативно-регуляційного, ціннісно-рефлексивного і духовно-креативного періодів. Детально описуються здобутки соціально-психологічної служби школи, особливості виконання педагогічним колективом програми дистанційної перепідготовки вчителя як психолога-дослідника. Подаються кількісні та якісні результати моніторингу системних експериментальних змін у життєдіяльності загальноосвітнього закладу та динаміки розвитку інтелектуальної, особистішої і психодуховної сфер учнів, а також фіксуються найбільш значущі продукти творчості освітян-новаторів. У підсумку чинний експеримент визнано не лише успішно здійсненим, а й переведено школу в режим науково забезпеченої та професійно здійснюваної інноваційної освітньої діяльності. The article highlights the results of the 13-years fundamental social-psychological experiment on implementation of the innovative system of module-developing education at the school of Kupiansk in its core link – in the psycho-artistic organization of equal educational interaction of the participants of educational process. The psychology- pedagogical conditions and factors, psycho-diagnostical methods and situations, organization-technological invariants and psycho-didactics models, program-methodical means and innovative instruments of enabling the module- developing education cycle in continuity of its cognitive- information, normative-regulative, valuable-reflective and spiritual-creative stages, have been considered. The achie- vements of the social-psychological school service, the fea- tures of carrying out by the pedagogical collective the curricu- lum of the distance retraining a teacher as a psychologist- investigator have been revealed. The qualitative and quan- titative results of monitoring of the system experimental changes in the activity of secondary school and the dyna- mics of the development of intellectual, personal and psycho-spiritual spheres of pupils have been presented; the significant results of creative work of educators-innovators have been documented. Finally, the experiment has been acknowledged not only as a successfully completed, but implemented into school regime as a scientifically grounded and professional innovative education activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28474 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2012, № 4 (50) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 568.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.