Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-05-07T11:28:30Z-
dc.date.available2018-05-07T11:28:30Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задач [Текст] / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. - 2009. - № 1. - С. 164-173.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28482-
dc.description.abstractНа основі раніше розроблених та обґрунтованих теоретичних концептів задачного підходу, а саме його психолого-проективногоаспекту [див. 7—10], нами здійснена спроба методологічної побудуви такої схеми експериментального дослідження, що поєднує переваги теорії і практики її реального втілення.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectметодологічна і методична роботиuk_UA
dc.subjectсистемно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectпсихологічне проектуванняuk_UA
dc.subjectсистема навчальних задачuk_UA
dc.subjectекспериментальне дослідженняuk_UA
dc.titleНауково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2009, № 1 (35)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Надвинична.pdf419.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.