Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСірий, Євген-
dc.date.accessioned2018-05-08T10:11:37Z-
dc.date.available2018-05-08T10:11:37Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСірий, Є. Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз [Текст] / Євген Сірий // Психологія і суспільство. - 2009. - № 2. - С. 84-92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28489-
dc.description.abstractЗавданням дослідження є визначення місця підприємництва у розвитку соціальної структури суспільства та її похідних - стратифікації і мобільності, що є спробою обґрунтувати методологічний підхід до дихотомічного (емпірія - теорія) вивчення даного чинника розвитку соціально-стратифікаційної системи.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectкласова структураuk_UA
dc.subjectтеорії стратифікаціїuk_UA
dc.subjectсоціальна нерівністьuk_UA
dc.subjectбагатствоuk_UA
dc.subjectдосягненняuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.titleПідприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналізuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2009, № 2 (36)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сірий.pdf392.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.