Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкрепкий, Р. Б.-
dc.date.accessioned2018-05-25T12:05:46Z-
dc.date.available2018-05-25T12:05:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОкрепкий, Р. Б. Формування системи маркетингового управління підприємствами міського електротранспорту [Текст] / Р. Б. Окрепкий // Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. І Всеукраїн. наук.-практ. конф.студ., аспір. та молодих вчен. з міжнар. участю [м. Тернопіль, 19 квіт. 2018 р. ] / редкол. : Г. Л. Монастирський, Т. М. Борисова, Н. Р. Іванечко, Є. Я. Чайковський; відп. за вип. Т. М. Борисова. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 84-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29035-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleФормування системи маркетингового управління підприємствами міського електротранспортуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ-НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ЇХ ВИРІШЕННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
84.PDF31.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.