Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29195
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надвинична, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-01T08:14:24Z | - |
dc.date.available | 2018-06-01T08:14:24Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології [Текст] / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2008. - № 1. - С. 63-87. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29195 | - |
dc.description.abstract | З метою подолання існуючих суперечностей, що супроводжують дослідження задачної проблематики, проаналізовано та струк-туровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку, а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “навчальна задача”, який покликаний за допомогою професійно реалізованого педагогічного керівництва освітнім процесом, вказати учню шлях вдосконалення не лише його знань та умінь, а й способи привласнення ним соціально значимих норм і цінностей. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | задача | uk_UA |
dc.subject | завдання | uk_UA |
dc.subject | задачна ситуація | uk_UA |
dc.subject | проблема | uk_UA |
dc.subject | проблемна ситуація | uk_UA |
dc.subject | навчальна ситуація | uk_UA |
dc.subject | учбова задача | uk_UA |
dc.subject | навчальна задача | uk_UA |
dc.subject | система навчальних задач | uk_UA |
dc.subject | освітня задача | uk_UA |
dc.subject | виховна задача | uk_UA |
dc.subject | розв’язання задачі | uk_UA |
dc.subject | процес розв’язування задачі | uk_UA |
dc.subject | складність | uk_UA |
dc.subject | трудність | uk_UA |
dc.subject | проблемність | uk_UA |
dc.subject | чіткість | uk_UA |
dc.subject | визначеність | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | учбова діяльність | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна взаємодія | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2008, № 1 (31) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Надвинична.pdf | 587.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.