Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Андрій-
dc.date.accessioned2018-06-01T11:06:00Z-
dc.date.available2018-06-01T11:06:00Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. - 2008. - № 1. - С. 151-157.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29208-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблематику комплексної психолого-педагогічної експертизи інноваційних підручників як сукупність параметрично-критеріаль-ного поля оцінювання навчальної книжки, експертизи її якості, експериментального дослідження ефективності та апробації в умовах освітньої практики. Також виділено, проаналізовано та згруповано методики експериментального дослідження ефективності МРП як носія певного фрагмента соціокультурного досвіду людства (освітнього змісту), організатора процесу вітакультурного збагачення учнів і чинника розвитку їхніх психічних процесів, станів і властивостей.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний підручникuk_UA
dc.subjectметодологічна план-картаuk_UA
dc.subjectфундаментально-психологічний експериментuk_UA
dc.subjectекспертиза якостіuk_UA
dc.subjectперевірка ефективностіuk_UA
dc.subjectапробаціяuk_UA
dc.subjectметоди дослідженняuk_UA
dc.subjectсистема оцінюванняuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпараметриuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.titleСистема психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 1 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк.pdf704 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.