Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.date.accessioned2018-06-01T11:40:58Z-
dc.date.available2018-06-01T11:40:58Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationФурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2. - С. 53-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29211-
dc.description.abstractУ статті вперше аргументується доречність уведення в актуальний науковий дискурс поняття “категоріогенез”, а також змістовно обґрунтовується та дійсність специфічного розвиткового процесу, що ним описується. Зокрема, розглядаються як науково усталені інваріанти вживання цього категоріального поняття, що пояснюють виникнення природних і соціальних явищ (біогенез, онтогенез, філогенез, антропогенез, історіо-генез), так і нові, що фіксують вивчення формалізованих, ідеалізованих та ідеальних об’єктів - системогенез, ідеогенез, теореогенез, категоріогенез. Водночас останній, результативно утверджуючись як історично зумовлена категоріальна модель світопобудови, розмежовується на мікрокатегоріогенез (походження окремих категорій як світоглядних універ-салій) і макрокатегоріогенез (виникнення, постання й збагачення сучасної картини-моделі світу в історії людства). Крім того, розведені обсяг і зміст понять “генезис” і “розвиток”, “психогенетика” і “психологія розвитку”, “категоріогенез” і “категоризація”. У взаємо-доповненні із новоствореними мислесхемами і моделями запропонований матеріал не лише ставить проблему категорійного ґенезу як суто методологічну, а й пропонує найімовірніші напрямки її поетапного розв’язання.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleКатегоріогенез як напрям професійного методологуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 2 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf406.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.