Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBelyaeva, Valentina-
dc.date.accessioned2018-06-04T08:43:46Z-
dc.date.available2018-06-04T08:43:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationBelyaeva, Valentina THE PROBLEM OF BRAND STUDY IN NON-PROFITABLE SPHERE [Текст] / Valentina Belyaeva // Лінгвокультурні коди в економічно-правовому та соціальному дискурсах: матеріали Міжнар. наук.-практ. студ. конф. [м. Тернопіль, 20 квіт. 2018 р.] / редкол. : Л. К. Крайняк, С. М. Рибачок, Л. Ф. Борсук ; відп. за вип. Л. К. Крайняк. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 17-19.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29236-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleTHE PROBLEM OF BRAND STUDY IN NON-PROFITABLE SPHEREuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЛІНГВОКУЛЬТУРНІ КОДИ В ЕКОНОМІЧНО-ПРАВОВОМУ ТА СОЦІАЛЬНОМУ ДИСКУРСАХ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.PDF24.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.