Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстенко, Олександр-
dc.date.accessioned2018-06-05T07:46:29Z-
dc.date.available2018-06-05T07:46:29Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationУстенко, О. Світоглядні координати розвитку національної освіти [Текст] / Олександр Устенко // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 4-13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29340-
dc.description.abstractДля вищої школи, яка є консервативною як у позитиві, так і негативі водночас, важливо спроектувати та впровадити новий науково-культурний простір, який би був оазисним утіленням сучасної європейської цивілізації. У такому вищому закладі, сподіваємося недалекого майбутнього, викладач, працюючи зі студентами, не просто передає той чи той предметний зміст курсу. Він керується іншими стратегією і тактикою навчання, коли оволодіння професією відбувається головно на рівні вироблення ефективних соціальних норм (плани, проекти, програми, технології, методи тощо) і цінностей (ідеї, ідеали, оцінки, кодекси, переконання та ін.). Тоді й наукові знання добуваються кожним у контексті розуміння значень і прийняття смислів, тобто стають особистіс-ними, культуротворчими.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.titleСвітоглядні координати розвитку національної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Устенко.pdf216.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.