Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Оксана-
dc.date.accessioned2018-06-05T08:09:22Z-
dc.date.available2018-06-05T08:09:22Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationГуменюк, О. Психологічна грамотність учителя - основа ефективної розвивальної взаємодії з учнями [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 44-51.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29349-
dc.description.abstractОкреслюються актуальні завдання вдосконалення психологічної підготовки вчителів інноваційної школи; характеризуються експериментальні умови (нововведення), які спричинили позитивну перебудову внутрішнього світу педагогів-дослідників; експериментально відстежується динаміка зростання психологічної грамотності вчителів ЗОШ № 10 м. Бердичева за три роки фундаментального експерименту; емпірично обгрунтовується зростання сукупного коефіцієнта самоактуалізації учителів-дослідників ліцею № 157 м. Києва за 13-ти із 14-ти шкалами вимірювання.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система; психологічна грамотність;uk_UA
dc.subjectпсихологічна грамотністьuk_UA
dc.subjectрозвивальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний експериментuk_UA
dc.subjectетапи навчального модуляuk_UA
dc.subjectсамоактуалізована особистістьuk_UA
dc.subjectсамоактуалізована особистістьuk_UA
dc.titleПсихологічна грамотність учителя - основа ефективної розвивальної взаємодії з учнямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf350.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.