Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковенко, Юрій-
dc.contributor.authorСкидін, Олег-
dc.date.accessioned2018-06-05T09:24:23Z-
dc.date.available2018-06-05T09:24:23Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationЯковенко, Ю. Соціальні технології в управлінні: діяльнісний аспект [Текст] / Юрій Яковенко, Олег Скидін // Психологія і суспільство. - 2000. - № 2. - С. 91-106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29410-
dc.description.abstractАналізуються зміст і структура поняття про соціальні технології в управлінні; визначається специфіка використання цих технологій як особливої форми діяльності; обґрунтовується необхідність зміни управлінської парадигми на основі застосування зазначених технологій в інноваційних процесах управління закладами освіти.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectсоціальні технологіїuk_UA
dc.subjectуправлінські технологіїuk_UA
dc.subjectінноваційні процеси в управлінніuk_UA
dc.subjectтехнологізація як форма діяльностіuk_UA
dc.subjectтехнології діагностуванняuk_UA
dc.subjectмоделювання і прогнозне проектування в управлінніuk_UA
dc.titleСоціальні технології в управлінні: діяльнісний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковенко.pdf262.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.