Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29418
Назва: | Феномен полімотивації : сутнісний зміст взаємин за модульно-розвивальної оргсистеми |
Автори: | Гуменюк, Оксана |
Ключові слова: | модульно-розвивальна система техноструктура мотив намір мотивація полімотивація мотиваційна сфера навчальний модуль освітня діяльність потребомотиваційна сфера мотиваційне спричинення спонукальні впливи психолого-педагогічний зміст самоактуалізація психосоціальний розвиток організація патерналізм інституційність |
Дата публікації: | 2001 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Гуменюк, О. Феномен полімотивації : сутнісний зміст взаємин за модульно-розвивальної оргсистеми [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 74-123. |
Короткий огляд (реферат): | Доводиться необхідність переорієнтації національної освіти від пізнавально-інформаційної парадигми до соцільно-культурної і, як наслідок, можливість зміни традиційної моделі шкільництва на інноваційну техноструктуру; здійснюється соціально-психологічний аналіз умов полімотивації організаційного клімату; висвітлюється проблема побутових метапотреб і способів самоактуалізації особистості (за А. Маслоу) у психологічному визначенні змісту полімотивації; характеризуються етапи цілісного модульно-розвивального процесу з точки зору закономірностей, форм і механізмів полімотивації паритетних освітніх взаємин учителя і учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29418 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 1 (3) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 682.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.