Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦуканова, Валерія-
dc.date.accessioned2018-06-06T12:22:58Z-
dc.date.available2018-06-06T12:22:58Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationЦуканова, В. Порівняльний аналіз інтелектуального потенціалу та причин навчальної неуспішності [Текст] / Валерія Цуканова // Психологія і суспільство. - 2001. - № 4. - С. 104-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29440-
dc.description.abstractУ дослідженні причин неуспішності брали участь невстигаючі учні середньої школи та студенти, які “провалили” сесію. Обидві групи обстежуваних були відхронометровані методом відтворення заданої тривалості [13]. За результатами підраховані: “t- тип” особистості, t — для середньогру-пового суб’єкта (учні та студенти окремо), квадратичне відхилення ( 5) як показник якості ходу власного годинника для середньогрупового суб’єкта. В результаті зафіксований середній бал неуспішності учнів та студентів. Останнім був запропонований опитувальник, дані якого вказують на наявність синдрому власного психологічного незадоволення особистості на момент проходження сесії. Насамкінець проводиться порівняльний аналіз а-показників невстигаючих школярів і студентів.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectіндивідuk_UA
dc.subjectнавчальна неуспішністьuk_UA
dc.subjectсередньогруповий суб’єктuk_UA
dc.subjectпсихологічний станuk_UA
dc.subjectвікова фазаuk_UA
dc.subjectвеликий біологичний циклuk_UA
dc.subjectякість ходу власного годинникаuk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectрозумові здібностіuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз інтелектуального потенціалу та причин навчальної неуспішностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 4 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цуканова.pdf410.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.