Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29454
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тімотін, Андріана | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-06T14:23:37Z | - |
dc.date.available | 2018-06-06T14:23:37Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Тімотін, А. Соціально-психологічні механізми спілкування у модульно-розвивальному освітньому процесі [Текст] / Андріана Тімотін // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. - С. 104-125. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29454 | - |
dc.description.abstract | Окреслити концептуальний зміст основоположних аспектів-сторін соціального спілкування як невід’ємної частини розви-вальної взаємодії вчителя і учня на кожному етапі цілісного функціонального циклу навчального модуля; охарактеризувати соціально-психологічні форми і механізми спілкування такого рівня як учинково-діяльнісний процес; проаналізувати психолого-дидактичний зміст етапів модульно-розвивального циклу та особливості психосоціального розвитку особистості під час розгортання розвивальної взаємодії з огляду на повноцінність соціального спілкування. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | соціально-культурна парадигма | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальне навчання | uk_UA |
dc.subject | навчальний модуль | uk_UA |
dc.subject | психосоціальний розвиток особистості | uk_UA |
dc.subject | паритетна освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | розвивальна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | духовність | uk_UA |
dc.subject | соціальне спілкування | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічний механізм | uk_UA |
dc.subject | кодування і декодування | uk_UA |
dc.subject | тактика і стратегія взаємодії | uk_UA |
dc.subject | ідентифікація | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | емпатія | uk_UA |
dc.subject | егоцентризм | uk_UA |
dc.subject | інсайт | uk_UA |
dc.subject | передбачення | uk_UA |
dc.title | Соціально-психологічні механізми спілкування у модульно-розвивальному освітньому процесі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 2 (4) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тімотін.pdf | 421.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.