Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлименко, Віктор-
dc.date.accessioned2018-06-06T14:32:40Z-
dc.date.available2018-06-06T14:32:40Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКлименко, В. Механізм творчості: руйнування і відродження функцій [Текст] / Віктор Клименко // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. - С. 134-154.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29456-
dc.description.abstractЗдійснюється пошук оптимального шляху навчально-виховних технологій — способів уростання людини в Ноосферу; розглядаються порушення у механізмах мислення, почуттів, уяви, психомоторики та енергопотенціалу, які блокують їх дію в періоди становлення, змін, руху, вимикають із активності, а механізм творчості переводять у “сплячий” режим; аналізуються впливи негативних чинників, які формують виконавця, ерудита, дилетанта, таланта, генія і мудреця, тобто осіб із різною здатністю до творчості; висвітлюються руйнівні процеси, котрі підстерігають учня і вчителя у навчальній діяльності. Саме останні явища є предметом цього найґрун-товнішого наукового аналізу.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectпочуттяuk_UA
dc.subjectуяваuk_UA
dc.subjectпсихомоторикаuk_UA
dc.subjectенергопотенціалuk_UA
dc.subjectвиконавецьuk_UA
dc.subjectерудитuk_UA
dc.subjectдилетантuk_UA
dc.subjectталантuk_UA
dc.subjectгенійuk_UA
dc.subjectмудрецьuk_UA
dc.subjectстановленняuk_UA
dc.subjectзміниuk_UA
dc.subjectрухuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectруйнуванняuk_UA
dc.titleМеханізм творчості: руйнування і відродження функційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 2 (4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клименко.pdf359.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.