Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29461
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федик, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T09:09:26Z | - |
dc.date.available | 2018-06-07T09:09:26Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Федик, О. Здібності як об’єкт психологічного аналізу [Текст] / Оксана Федик // Психологія і суспільство. - 2002. - № 1. - С. 28-34. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29461 | - |
dc.description.abstract | Здійснюється теоретичний аналіз здібностей як індивідуальних психічних властивостей особистості; змістовно-динамічні характеристики цього складного і багаторівневого явища подаються з позиції утверджених наукових поглядів у сфері загальної, соціальної та педагогічної психології; стверджується, що особливу роль у професійній підготовці тренера відіграють рефлексивні здібності, зокрема ті, що покликані регулювати сензитивність людських взаємин. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | здібності | uk_UA |
dc.subject | задатки | uk_UA |
dc.subject | еталони здібностей | uk_UA |
dc.subject | сензитивні періоди | uk_UA |
dc.subject | соціальні детермінанти | uk_UA |
dc.subject | структура педагогічних здібностей | uk_UA |
dc.subject | формування здібностей (майстерності) тренера | uk_UA |
dc.subject | обдарованість | uk_UA |
dc.title | Здібності як об’єкт психологічного аналізу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 1 (7) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Федик.pdf | 230.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.