Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБригадир, Марія-
dc.date.accessioned2018-06-07T09:34:15Z-
dc.date.available2018-06-07T09:34:15Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationБригадир, М. Порівняльний аналіз ефективності конструювання оргформ за різних систем навчання [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. - 2002. - № 1. - С. 83-96.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29465-
dc.description.abstractПроаналізовані оргструктурні компоненти конструювання навчальної діяльності за різних типів освітньої системи та методом системного експертування виявлені умови проектування ефективної розвивальної взаємодії учасників паритетної освітньої діяльності.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectоргформаuk_UA
dc.subjectорганізаційний кліматuk_UA
dc.subjectміні-модульuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectфундаментальне експериментуванняuk_UA
dc.subjectполімотиваціяuk_UA
dc.subjectорганізаційний простірuk_UA
dc.subjectінформаційний, діловий і психологічний обміниuk_UA
dc.subjectсистема дистанційної підготовки вчителівuk_UA
dc.subjectоргструктураuk_UA
dc.subjectрозвивальна взаємодіяuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз ефективності конструювання оргформ за різних систем навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 1 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бригадир.pdf519.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.