Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29465
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бригадир, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T09:34:15Z | - |
dc.date.available | 2018-06-07T09:34:15Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Бригадир, М. Порівняльний аналіз ефективності конструювання оргформ за різних систем навчання [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. - 2002. - № 1. - С. 83-96. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29465 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовані оргструктурні компоненти конструювання навчальної діяльності за різних типів освітньої системи та методом системного експертування виявлені умови проектування ефективної розвивальної взаємодії учасників паритетної освітньої діяльності. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | оргформа | uk_UA |
dc.subject | організаційний клімат | uk_UA |
dc.subject | міні-модуль | uk_UA |
dc.subject | урок | uk_UA |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | фундаментальне експериментування | uk_UA |
dc.subject | полімотивація | uk_UA |
dc.subject | організаційний простір | uk_UA |
dc.subject | інформаційний, діловий і психологічний обміни | uk_UA |
dc.subject | система дистанційної підготовки вчителів | uk_UA |
dc.subject | оргструктура | uk_UA |
dc.subject | розвивальна взаємодія | uk_UA |
dc.title | Порівняльний аналіз ефективності конструювання оргформ за різних систем навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 1 (7) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бригадир.pdf | 519.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.