Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.date.accessioned2018-06-07T12:36:21Z-
dc.date.available2018-06-07T12:36:21Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationФурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 20-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29484-
dc.description.abstractУ максимально широких наукових межах критично оцінюються перспективи соціокуль-турного утвердження найбільш популярних парадигм освіти (епістемоло-гічна, природовідповідна, гуманістична, критично-креативна, езотерична, підтримувальна, проектно-естетична, особистісна, культурологічна та ін.), висвітлюються інтегральні можливості і світоглядні переваги обстоюваної нами вітакультурної парадигми, підкреслюється її винятково важлива роль у розробці теоретичної системи освітньої діяльності й, зокрема, вказується на параметричні ознаки та особливості авторської науково-дослідницької програми.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.titleТеорія освітньої діяльності як метасистемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf686.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.