Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29484
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T12:36:21Z | - |
dc.date.available | 2018-06-07T12:36:21Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 20-58. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29484 | - |
dc.description.abstract | У максимально широких наукових межах критично оцінюються перспективи соціокуль-турного утвердження найбільш популярних парадигм освіти (епістемоло-гічна, природовідповідна, гуманістична, критично-креативна, езотерична, підтримувальна, проектно-естетична, особистісна, культурологічна та ін.), висвітлюються інтегральні можливості і світоглядні переваги обстоюваної нами вітакультурної парадигми, підкреслюється її винятково важлива роль у розробці теоретичної системи освітньої діяльності й, зокрема, вказується на параметричні ознаки та особливості авторської науково-дослідницької програми. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.title | Теорія освітньої діяльності як метасистема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 686.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.