Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29486
Назва: | Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обґрунтування |
Автори: | Коміссаров, Вадим |
Ключові слова: | система національної освіти соціально-культурна доктрина модульно-розвивальна система інноваційна освіта соціально-культурний простір школи наукове проектування технологія розвивальної взаємоді Школа здібностей фундаментальний соціально-психологічний експеримент ефективність інноваційної моделі експертиза інноваційних змін |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Коміссаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обґрунтування [Текст] / Вадим Коміссаров // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 83-104. |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано значення запропонованої А.В. Фурманом моделі проектування соціально-культурного простору інноваційної освітньої системи; охарактеризовані змістові компоненти зазначеного простору запорізької середньої загальноосвітньої школи, педагогічний колектив якої реалізує програму науково-дослідної роботи “Школа здібності” [ 15; 16]; здійснена реінтерпретація відомого алгоритму втілення фундаментального експерименту [4; 5]. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29486 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Коміссаров.pdf | 663.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.